Geçmiş olsun. Gece yatarken ayağının altına , sarimsak doğranmış zeytinyagi sürün.. Hakikî zeytinyağı olsun ama.
Balgamı rahatça atar. Çorak otu yağıyla sırtına göğsüne mesaj yapın. .. bol bol emzirin, yoksa sıvı alımı olsun. Organik tavuk suyuna tarhana çorbası icirin. Ihlamur verin sabah akşam..
Böyle bir kaç gün içinde ilaçsız atlatır inşallah.. oğlum 5 yaşında hep böyle yaptım.. Geçmiş olsun, sifa Allahtan