BaharMert bizim de nasıl olduysa poposunda egzama var, pişik sandık pişik kremleri zeytinyağlar kullanmadığımız kalmadı geçmedi dermatolojiye gittik. Ekze-mant diye kortizonlu olduğunu söylediği Bi krem verdi sadece onunla geçti, tabi ki doktor kontrolünden geçmeden kullanmayın. Geçmiş olsun