cilekreceli Kızlar bebegim 4 buçuk aylık, anne sütüyle besleniyor alışsın diye sadece birer cay kaşığı erik, armut ve elma verdim 3 gün arayla. çok güzel yedi. Püre olarak. 4 gündür kaka yapmıyor. Neden ? Normal mi bu ?
Giraysmom20 cilekreceli erkenden vermişsiniz bağırsak florası daha gelişmekte olan bir bebek ve sadece anne sütüyle beslenirken bedenine başka bir besin giriyor yapmaması normal bir gün daha yapmazsa doktorunuza başvurun ek gıda alan bebeklerin dört günde bir kakasını yapması lazım
Merve cilekreceli bağırsakları katı gıdayı sindirebilecek kadar gelişmemiştir belki. Acele etmeyin ek gıda için 😇
Giraysmom20 cilekreceli ayrıca sadece anne sütü alıyorsa ek gıdaya başlamayın gerek yok çok erken daha en azından bir ay daha bekleyin bari