Bebegim emeklemeden önce açardım ninniyi beşiğe koyardım dinleyerek uyurdu. Emeklemeye başladıgından beri durmuyo beşikte hemen ayaga kalkıyo yanına uzanıyorum öyle uyuyo artık böyle uyutuncada benımle uyumaya alışıcak dıye tedırginim siz nasıl uyutuyprsunuz?