Birannebirbebekkkk Kızlar bebeği ilk ay hızlı nefes alıp sonradan düzelen oldu mu? Nefes alışları çok dikkatimi çekmeye başladı bi sıkıntı mı var acaba diye kafamı yedim
iki_prens_annesi_ Birannebirbebekkkk evet benim oglum oyleydi hatta karni kalkip iniyodu ama suan duzeldi yenidoganlarda oluyus bazen
Miracc2420 Birannebirbebekkkk evet oglum 27 gunlukken nefesini saydım dakikada 80 90dı. Normali 40_60 olmasi lazimmis yenidogan bebeklerde olur diye pek önemsemedim sonradan hastaneye goturdum akcigerinde enfeksiyon cikti covid 19 testi bile yapıldi cok sukur negatif cikti 1 hafta boyunca yogun bakimda yatti antibiyotik tedavisi gordu suan 6 aylik cok sukur bi skıntısı yok gerci yenidoganda oluyomus hizli nefes alip verme
iki_prens_annesi_ Birannebirbebekkkk hayır hic gerek duymadim oyle biseye ama baya hızlı alıyordu suan 6 aylik hic bi sorunu yok
Birannebirbebekkkk Tazeanne38 13 günlük rüya görürken zaten oluyo ama derin uykudayken de düzenli olarak hızlı nefes alıyor saydığım zaman dakikada 70lerde çıkıyo solunum hızı
Dln203 Birannebirbebekkkk bilmiyorum ki aylık kontrolümüzde doktora soracağım cok fazla taktım bende cok ilerledi gibi gün geçtikce
Miracc2420 Birannebirbebekkkk bide hırıltımız vardı da 6 aylik oldu daha var o hırıltı o yuzden de doktora gosterdim burnundan kamera soktular burnundaki kemik ya da kikirdak olmasi gerekinden daha yumsakmis o yuzden bi skntı olmazmis buyudukce gecermis