selam kızlar önümüz kış malum cok halim yok çoğu yer çıplak kizim emeklemeye başlayacak mümkün olduğunca her yeri kaplamak istiyorum ama ilk evlendgmde aldığım halıların tüyü bir senede zor bitti resmen şimdi çocuk var hic tuy yapmayan istiyorum aslında kilim mi alsam dedim ama o da sıcak tutar mi önerilerinizi bekliyorum