Esoes11 Bebeği kaç aylık olunca odasında tek yatırmak lazım bizim şimdi hep yanımızda beşiği kaç aylıkken kendi odasına taşımak lazım bilenler bi el atsın 🤗
Joipt Esoes11 normalde 2 yaşına kadar ayırmak istemiyordum ama 6 aylıkken ayıracağım sanırım çünkü en ufak sese uyanır oldu. Zaten yatağı ayrı ama kamera olmazsa zor diye düşünüyorum.
ask Ben 4 aylikken koydum odasina, kamerayla takip ediyorum. Kamera kullanmayacaksaniz erken olabilir
Cmrmt Benim kızım 6 7 aylıkken bizim sağa sola dönmemize uyanır olmuştu bizde mecburen ayırdık mışıl mışıl uyudu sonra o mutlu biz mutlu.şahsi fikrim çok bişe anlamadan ayırmak daha iyi.Ama uzmanlar öyle demiyor