Elifnur12 Canim ben dogdugundan beri soyle yapiyorum ve sasmadim; aksam 7 oldugunda perdeer kapanir isik acilir, oda havalandirilir, banyo yapilir, masaj, isik kapanir los isik kalir, biberon ve beyaz gurultu (youtube da videolari var) biberon bitince sirt sivazlama ve uyku. Bir sure sonra alisti zaten bebegin ya da bireyin aliskanlik kazanmasi 21 gun surermis. Saat 7 oldu mu sizde ayni seyleri yapin, tv isik falan ne varsa kapatin ses etmeyin. dikkatini dagitabilecek hic bir sey olmasin. Rutin olusturun bu sekilde. Ilk baslarda aglayacaktir ama onun uyku rutininin olusmasi ilerde cok daha kaliteli uyku uyumasina yardimci olucaktir. Gece biberonu ise bebege bagli bir sey canim, ne zaman hzirsa o zaman azaltiyorlar. Benim dedigim gibi uyguladiktan sonra alisinca, 8 de son biberon uyku sonrasi 12 de uyandirmadan biberonu agzina sokabiirsiniz ruya ogunu deniyor. Oyle oyle alisacaktir