Biraz önce esimin test sonucu pozitif çıktı aradilar size ilac getirecez esinize de getirelimmi diye sormuslar esimde emziriyo kullanabilirmi diye sorunca 1 ay emziremez dediler bende istemiyorum ilac once test yaptircam dedim simdi sorum su emziren anneler oncelikle bebeginize test yaptilar mi ona nasil baktınız ve ilac kullanırken emzirmeye devam eden varmi ilac kullanmadan atlatamazmiyim daha test bile yapmadan hemde emzirmemi engelleyecek ilac vermek istemeleri bana mantikli gelmedi cevap yazarsaniz sevinirim