LzzyGrnt 4 yaşa kadar sürebiliyormuş. Kısmet. 🤦🏻♀️ Biz de sendrom yaşıyoruz 2 ay oldu başlayalı. Çok inatlaşmayın. Her dediğini de yapmayın tabi ki. Hayır veya olmaz yerine daha olumlu konuşmaya çalışın. Mesela sizin izin vermeyeceğiniz bir şey yapıyorsa , gel bunu yapalım diyerek başka bir şeye yönlendirmeye çalışın. En zor zamanları bu zamanlarmış bence. 🤦🏻♀️ Kızım her şeye hayır diyor şu an genellikle. Yapmasını istediğim bir şeye yapma diyorum ve yapıyor. Bu taktiği de kullanabilirsiniz . 😁😁😁