Papatyaa_ ilk hipple basladik biz 10 gunluktu mamaya basladigimizda 2250 gram dogup hastaneden 1950 gram cikan bir bebegim var. hipo bizde gaz ve kabizlik yapinca diger tum mamalari denedik. yarisini kizim sevmedi icmedi kimisi yaramadi. 2 aylikken aptamile gectim kakasi duzene girdi. kaka duzelince gaz da azaldi. ilk 2 ay kizim 1.5 1.5 3 kilo aldi. topladi kendini. ancak sonrasinda normal kilo almaya devam etti. 800 -1000 gram arasi. aptamile gecince herkes bosa sisirir kilo aldirir vs dedi ama oyle bir sey yasamadim. aptamile gectigimizden beri kizim 600-700 gram almaya devam etti. zaten 4. aydan sonra hareketlendikleri icin daha az kilo aliyorlar. suan 9 aylik olduk hala aptamille devam ediyoruz. kizim 8.900 gramz yasitlarini yakaladi.