Berna18
Benim küçük oğlum doğduğunda büyük oğlum 18 aylıktı. Doğum yapalı yaklaşık iki ay oldu ve genelde küçük oğlumu sling’e koyuyorum büyük oğlumu da bebek arabasına. Çoğu yerlere zaten yürüme gittiği için bebek arabasına gerek duymuyor o zaman küçük oğluma kullanıyorum. Hiç şimdiye kadar keşke ikiz bebek arabası olsaydı demedim, boş yere masraf olurdu benim için.