Doktorumuzun önerisi ile biz de başalayacağız inşallah 4,5 aylıkken .sebzelerden başlamayı düşünüyorum buharda haşlayıp iyice püre haline getirip.meyveden başlayanlar sebzenin tadı daha yavan olduğu in kabul etmeyebiliyorlarmış .azar azar alarji testlerinden geçire geçire inşallah.zaten bu ayda doyumluk olmuyor tadıma başlayacağız 6. Ayda artık öğün olarak doyumluk olacak dedi doktorumuz.