Merhaba herkese. 53 günlük bebeğim iki üç günde bir kaka yapıyor ve yaptığında da çok aşırı yapıyor sırtına ve yatağına kadar geçiyor. Bir haftadır bu şekilde hep. Doktor kontrolüne haftaya götüreceğim, benzer durum yaşayan var mı diye buradan sormak istedim. Meme ve mama alıyor, bebelac gold kullanıyorum. Bağırsak düzenleyici biogai veriyorum. Bu durum normal midir acaba?