2 yaşındaki oğlum ek gıda döneminden itibaren sürekli kabızlık yaşıyor afedersin kakası çok katı Bi süre duphalac ilaç kullandık sonra düzeldi artık kullanmayı bıraktık derken geçenlerde üşüttğ hasta oldu ishal ve kusma vardı doktorumuz ilaç verdi ishali düzeltmesi için ve o günden bu yana 2 buçuk hafta falan oldu ilacı kullanmıyorum düzelince bıraktık ishali ama çocuk asla asla kakasını yapamıyor tekrar duphalac kaldık yapabilmesi için bana mısın demiyor doktor fazla ver miktarını diyor ama fayda etmiyor 2 yemek kaşığı veriyorum günde 3 defa. 2 defa lağma yardımıyla yaptı şimdi de ne yapıcaz bilmiyorum yaşayan varmı böyle Bi durum doktora götürcem hafta içi tekrar