Kuzummm Merhaba arkadaşlar bebeğim 34 günlük. Emziriyorum emmesinde sıkıntı yok sütüm de var. Acaba emzirirken hızlı kilo alması için ne yapmam ne yapmamam lazım yani yediğim içtiğim konusunda ne kadar zamanda bir emzirsem var mı bu tarz önerileriniz
Ebru-isil Kuzummm besleyici gıdalar yiyebilir sütün kalitesini arttırabilirsin balık protein vb ürünler kalitesini atttırıyor ve kuruyemişler
Kuzummm Ebru-isil balık yemiyorum pek güvenemiyorum koronadan sonra balığa ama tereyağı peynir yumurta et hergün tüketiyorum canım
elfozyil Kuzummm yapmıyor canım yani tabi her bebekte farklıdır ama gece yarısı emzirdiğimde sabaha karşı bir bardak süt ve incir yiyorum ikisi de süt arttırmaya bire bir 😊 böylelikle kahvaltı zamanına kadar bende tok yatıyorum süt birikiyor . Bende öyle düşünürdüm çocuk doktorum gaz yapmayacak şeye kalırsan aç kalırsın dedi. Sütünü artıracak şeyden biriside süttür tüket dedi
Ebru-isil Kuzummm ben neredeyse tüm ara öğünlerde süt yoğurt mutlaka yerim yapmadı kızımda canım.Doktor da canın ne isterse ye gazdan bebek öldüğü görülmemiştir çıkar gider diyor hehe