Merhaba hanımlar 🎈
Oğlum 22 aylık 1 yaşından beri gözlük kullanıyoruz yakını göremiyor göz numarası 4 daha önce hacettepe Hastanesine gittik şimdi farklı hastanelere de götürmek başka iyi doktorlar da görsün istiyorum çünkü ilerleme de yok gerileme de dünya göz, maya göz hastanelerine iyi diyolar ama benim için hastane değil doktor önemli Yardımcı olabilen varsa çok sevinirim 💜