Kızlar selam,
ben hiç kuru tarhana pişirmedim.
anneannem hep yaş tarhana yapar, hamur haliyle buzluğa atardı.
biz de buzluktan çıkartıp suda bekletip, tarhana yumuşayıp eridiğinde de kaynamış su ile karıştırarak yaparız çorbayı.
yaş haliyle yapan var mı bilmiyorum ama çoğunuz kuru haliyle yapıyorsunuzdur sanırım.
kuru halini komşumuz yapmış göndermiş sağ olsun ama nasıl pişirmem gerektiğini bilmiyorum.
bana tarif verebilir misiniz?