Havvaezgi bende böyle çok denedim vermedim kafama göre emzirdim yeterlidir dedim. 1 ay kontrolünde hiç kilo almamıştı .sonra nasıl üzüldüm hemen mamaya başladım geri. Ama çevrede çok önemli bu konuda ,sürekli ay mama mı veriyosun bol bol emzir yeter vs. Diyorlar bilip bilmeden . Bu saatten sonra kmseyi duymuyorum. Sizin kilo iyi görünüyor. O kilodan önce sadece meme olarak gidiyosaydın yeterli gayet ama meme ve mama ile o kiloyu aldysa bence meme tek başına yetersz gelir canm. Aynı şeyleri yaşadım çünkü