vilnius ben 6 aylıkken yürüteç aldım en fazla 10 dk duruyordu. Emeklemeye başlayınca daha koymadım. 10. ayında aktivite masası aldım en azından daha fazla oyalandı ve çevresinde durdukça 11.ayunda tutunarak yürümeyi öğrendi. Daha mantıklı aktivite masası bence