Arkadaşlar oğlum yarın 9 Aylık olacak, bu zmana kadar yanımda küçük bi sallanan beşik almıştım bazı geceler onda bazende yanımda uyuyordu ama artık o beşik küçük geliyor benimde yanımda sürekli düşme tehlikesi geçiriyor aslında bi tane büyük ahşap beşik almıştık ama oda yatak odamız küçük olduğu için sığmıyor. Yatak odamin karşısında çocuk odası var orda duruyor artık uyuduktan sonra ona yatırsam azıcık mızlansa hemen duyar koşarım yanına ama oda ayırmak için de erken gibi geliyor vicdanım da el vermiyor sizlerden bildiklerinizden yardım istiyorum erken mi sizce ?😑