Son bir iki haftadır meme alırken saniye sonra bırakıyor tekrar dönüyor sonra gene bırakıyor gazı filan da yok eminim sancılanmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım meme reddi mi acaba bu? Son zamanlarda kilo alımı da düşük doktor on gün daha düzelmezse mama veririz dedi. Bir de eskiler hep der bebeğin damagi düşerse emmek istemez bunu duydunuz mu hiç