Bsrsn uni baby kullanıyordum lekeler olduğu gibi kalıyordu ek gıdaya geçince bıraktım. E bebeğin sabun tozunu aldım bir kez kullandım güzeldi beğendim 👍 Yalnız sabun tozlarını tekrar durulama yaptırın kalıntı oluyormuş öyle yazmışlardı öyle yaptım 🤷🏻♀️ 🤗