Flora Mama sandalyesi alacağım ama bir türlü karar veremedim Chicco ve Maxi Cosi arasında gidip geliyorum. Kızım 4 aylık daha oturamıyor o sebeple hafif yatar pozisyona gelenlerden almam lazım lütfen yardım edin kafam çok karıştı.
Ecos Flora baby2go pratik mama sandalyesi aldım. Nasipse onu kullanacağız ama çok pratik ve kullananlar çok memnun.
DeniZzZzbrn Flora ikea antilop mama sandalyesi hediye geldi bir çok arkadaşımda bunu kullanıyor fiyatı da uygun. Ama yatar gibi olan nasıl oluyor onu hiç bilmiyorum. 🤷♀️
Flora DeniZzZzbrn geriye doğru alabiliyorsunuz 3 pozisyonlu aslında bende ikea baktım fiyatı çok uygun temizlemeside ama oturtamam daha 😔