MilaMerve Deniz1 biz bebevita kullaniyoruz memnunuz bim markette 30 ebebekte 35 tl al bj dene fiyati uygun zaten en ucuz mamada
Lcy03 MilaMerve 20 yildir alman markasi almanyada herkez bunu kullaniyor 4 euro fiyati benim kizimda bunu iciyo hic korkmayin en iyi mama secildi ...
MilaMerve Lcy03 cok memnunum ya ne gaz sorunj ne uyku sorunu cok mutluyuz bh mamayla ek mamalarinida bebevita aldim onlarida cok sevdi 😊
MilaMerve Cennetkokulum cok iyi her ay 1 kg aldi son 2 aydir 500 er gram aldi.fazla mama yedirmedigimden sanirim ek gida yiyoruz cunku.6.5 ayligiz 8 kg olduk dr cok iyi dedi sikintikiz yok