Egemenin_Annesi kanki hepimiz hastayız o yüzden 😂😂şimdi değilsek 10 yıl sonra. Artan diyabet, kanser vakaları, genç yasta kalp krizleri.. sağlam insan mi kaldı. Bedeni sağlamsa psikolojisi bozuk. Japon’larda 100 yaşını görmek çok normal sayılırken Türk insanı 70 inde çöküyorsa ortada bi sorun yok mudur? Genetiğimiz bozuluyor artık kirlilikten, kirli beslenmeden. Tabi ayakta sallanmak değil belki ama ekran maruziyetine ve beslenmeye dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum.