Ahkukulivahkukuli S06- merhaba hala arıyor musun sayfama bakabilirsiniz foto atmıştım oto koltuğu icin hic kullanamadim alındığı gibi duruyor
doganursezmag S06- Merhabalar Sahibinden.com dan Uygunlar bebek satıcısından aldım. İstanbulda yaşıyorsanız dükkana da gidip bakabilirsiniz. Teşhir ürün ya da 2. el satıyorlar. Ben memnun kaldım
hamzarzgr Adelim merhaba maxi cosi bende var bodrumda tuttuğum için sadece kıkıfı pis 50 tl ye kılıf alabilirsiniz ben çok memnun kaldım zaten az bir süre kullandık aracımızı sattık çok ta uyguna veriyorum 200 tl
hamzarzgr S06- Adelim https://imgyukle.com/i/5WXRjQ https://imgyukle.com/i/5WXEVs https://imgyukle.com/i/5WXktb