Fatmanurturayy Nnness ben hep ateslendiginde kullanirim ama tum olarak benim oglum bir bucuk yasinda cokta faydasini gorurum doktor dusmezse sabah aksam da kullanabilirsin demistii bizede
havos Nnness canım 2 ay aşımızda doktorumuz yarım olarak kullanıldığında bir sıkıntı yaşamayacağımızı söylemişti yine de her ihtimale karşı kendi doktorunuza danışın
mamAras Bana paranox s olanını yarım kullan demişti ikş aylıkken, paranoxta havale için bir etken madde varmış sanırım bence kullanmadan önce doktora danışın