Sinifcianne Zmrasevgi ateş yok ama üşüme geloyor şuan ve kızarıklık var agrı var geçmiyor emzırıtorum ama duşta aldım 😓
sevcan Sinifcianne bende oldum benm atesım cıkmıstı bıde çok titremiştim 2 gün yataktn kalkamadm. duşa girdm zorla sağdım öle öle geçti.
qulistann Sinifcianne canim genel cerrahi bolumune git bence gec kalma Allah korusun kitle olusabilir stafine kullandim ben insallah biran once iyi olursun cok stres yapma kendine ama doktora gorunmelisin kizariklik varsa
qulistann Sinifcianne antibiyotik kullandgm sürece oyle olan gogsumden emzirmedim sagip döktüm doktorm oyle soylemisti 10 gün boyunca boyle yaptm duzeldi
Sinifcianne qulistann gttim antıbıyotık verdı ama emzırme demedi emzırıyorum göğsünden kahverengı farklı bı akıntı geldımı dedı hayır dedim emzırmeye devam et dedi
qulistann Sinifcianne benimde gelmemisti ama doktorum emzirmemi onermedi o intihap birden akabilir demisti ama her doktor farkli belki boylesi dogrudur bilmiyorum ki niye doktorlar ayri konusuyorlar
FiE Sağmayı bırakıp sadece emzirmeyi deneyin. Bebek göğsü terbiye etsin. Makine haddinden fazla tüm damarları uyarıyor bebek ise ihtiyacı olan kadarını. Sağmayı bırakın.
Minnosbebe Sinifcianne kizim 15 gunlukken mastit oldum direk ates yukselmesi, goguste sanci ve emzirirken acı yapıyor benimki ileri boyuttaydi o yuzden doktorum antibiyotik ve igne tedavisi verdi ve bol bol sutlerini sag dedi o sekilde iyilesme sagladim.
Happybaby Esse5 Sinifcianne bebeğinin altına kendi yastığını koy yastık koymazsan emziremezsin rahat şekilde