Eylldga benim bebegim de oyle yapiyordu emzirirken dogru pozisyonda tuttugundan emin ol ve ben ilk baslarda abartisiz emzirdikten sonra 40dk omzumda dik tutuyordum midesine bastirmadan brz sindirsin emdigini dye ve gazını cikarmaya calisiyordum ama midesinden cok cikaramiyordum gazını. Bir de cok degil az ve sık emzirmeye çalış. Buyudukce düzeliyor. Ama gene de nörolojik acidan icim rahat etsin istiyorsan google a yaz pendik cocuk dr yorumlari diye orda bayağı yorumlar var okuyarak karar verebilirsin