Kızlar bebegm 6 aylık uyku tulumu almayı dusunuyrm,LC Waikiki’nin uyku tulumlarinn kalıpları nasıl 9-12 aylık alsam olurmu,birde odanın ısısını ölçmedim ama kışın odam küçük ısınıyor, hazır elyaf yorgan ortuyoruz bir kış boyunca acaba kaç tog alsam ?