-efe- ben de hiç blender yapmadım yumuşak yiyecekleri mesela omlet minik minik koparıp yanağının iç kısmına koyuyordum ben de karşısında ona abartılı hareketlerle çiğneyecek gösteriyordum bir süre sonra o da yapmaya başladı. 7.5 aylıktı eline yumuşak yiyecekler parmak besinler veriyordum şimdi de çatalla veriyorum yiyor