Alacakus ya dikkatini dağıtacak şeyler bulman lazım ya da memeden kesmen.şuan 11 yaşında olan oğlum aynı dediğin gibiydi.oğlum hiç yemek yemezdi biliyor musun.varsa yoksa meme.sabah erken uyanır sesizce yatağa çıkar tişörtümü kaldırıp(uyanırdım ama uyuyor numarası yapardım)o memeyi atletten çıkarır emerdi.otururken yine öyle.20 aylık civarındaydı.tak etmişti canıma valla.Bu meme yüzünden bana çok ta bağımlı bi çocuktu.ben birden kestim(belki yanlış gelebilir başka çarem yoktu azaltarak asla unutmuyordu)oğlumun küçükken (hala öyle)kokuya ve görüntüye hassasiyeti vardı.midesi bulanır ,öğürür asla sofraya veya o eve girmezdi.bi gün meme uçlarıma salça sürdüm başladı öğürmeye.(salçayı ilk gün sürmüştüm)akşama kadar sürdü bu döngü ve onu takip eden 10 gün.meme istemiyordu çünkü o görüntüyle karşılaşacağını sanıyordu ama çok ağladı .gündüz,gece.gündüz yine oyalıyordum unutuyordu ama gece 2 saat ağlayarak yorulup uyuduğunu hatırlıyorum..ama bu sürede bana çok iş düşüyordu.çok fazla sabır ,anlayış,hoşgörü gerektirdi.