omeralismom Kızlar lansinohun çiftli sağma pompasını kullanan var mı? Olumlu yorum da çok olumsuz da.
Haticenur9806 omeralismom ben kullanıyorum acayip memnunum hemde bebeğini sağarak besleyen bir anneydim hem pratik hemde güçlü
Damla93 omeralismom ben çok memnun değilim süt bırakıyo sürekli göğsümde ve ağrı yapıyo malesef süt birikmesi oluyo aventin manuel olanını kullanıyorum ve mükemmel sadece elle sürekli sıkması zor oluyo biraz
MerveTugramm Bende çok memnunum. Öncesinde tekli mamajoo kullanıyordum sonra buna geçtim ve fark çok büyük gerçekten. 15 dk da bitiyor işim. Alınabilecek en iyi pompa
Haticenur9806 omeralismom ben dört aydır hergün günde sekiz on kez kullanıyorum çünkü bebeğim emmiyor sadece sağımla besliyorum
Damla93 omeralismom 6 aylık bebeğim hiç emmedi hep sağıp veriyorum işimi hızlı görmem gerekirse elektrikliyi kullanıyorum zamanım varsa manuel bilmiyorum bende manuel daha çok işe yaradı
eymenzeynep Bende çok memnunum. Kızım 4 gün yoğun bakımda yattı emziremediğim saatlerde sağıp verdim. Çekişi güçlü 👍
MerveTugramm omeralismom evet çiftli. Önceki tekliydi benim. Ama gereksiz zaman kaybı yaşıyordum. Çiftli büyük rahatlik