Alya88 Merhaba anneler 35 günşük bebeğim var burnu tıkalı serum fizyolojik aldım bazı yerlerde bir iki damla sıkın yazıyor ama o şekilde yaptım hiç işe yaramadı bazı videolar izledim şorıngayla her burun için 2 ml cekin diyor siz ne kadar sıkıyorsunuz
Payan Alya88 biz bir tanenin yarısını bir deliğe kalanını diğerine sıkıyorduk,korkmayın bir şey olmaz.hatta doktorlar her gün yapın diyor
Aylingksu Alya88 bebegi yan pozisyon yatırıp her deliğe 2 ml sıkıyorum şırıngayla her sıktıgımda kaldırıp yüz üstü pozisyona getirip sırtını sıvazlıyorum kendisi çıkıyor sonra sıkın korkmayın doktorlar bu şekilde söylüyor az damlatınca cıkmıyor zaten
Asya0114 Alya88 bize doktor sabah akşam her burun deliğine 2 şer kez demişti şükür işe yaradı. Eczacımızda sürekli kullanabilir demişti ama doktor sürekli kullanımı önermedi sabah akşam yeter dedi
Flashtv tosbikannesiii otribebe kullanmıyor musunuz. Ya benim bebeğimin ki 3 gündür çok tıkalı uykuda nefes almakta zorluk çektiği için öksürüyo geceleri. Bende direk serum+ otri yapıyorum. Günde 4 5 i buluyo doğrumu yapıyorum bilmiyorum
Umay_ Alya88 ben de her burun deliğine 2 ml olmak üzere toplam 4 ml olarak uyguluyorum. Sonra sırt üstü sivazlayinca ne var ne yoksa çıkıyor :) 2 aylıktan beridir burnu tıkalı gibi hissettiğim zamanlarda yapıyorum. Yaz mevsimi olduğu için sıkıntı olmuyordu fazla. Kışın günde 2 kez falan yaparım sanırım.
tosbikannesiii Flashtv otribebeyi kalan olursa almak için kullanıyorum ama yaptığım yöntem daha çok temizliyor deneyin göreceksiniz