Balyanak18
Merhabalar bugün kızım için 2. Ay çekimi yaptık eşimle. Evimiz çok karanlık olduğu için ve akıl da edemediğimizden eşim flaşlı çekim yapmaya başladık eşim 1.87 bide sandalyeye çıktı daha da yükseldi kızım ise yerde anı örtüsündeydi 2-3 kere flaş patladıktan sonra gözlerini kaçırınca dank etti bize hemen kapattık ama sorum şu içime çok dert oldu uyuyamıyorum bile bişey olmuş mudur ? Göz takibi gayet iyi konuşunca bakıp gülüyor yer değiştirince takip ediyor ama muayneye kesin gerek var mıdır ? Yaşayan yada fikri olan varsa yazabilir mi lütfen ?