Woody herkes farklı bir şey söylüyor bence en doğrusu annenin bebeğini tanıması diye düşünüyorum artık, bana özellikle gece kaldır gerekirse emzir filan diyolardı ama ben kaldırmıyorum sürekli. Pek emmiyor bu aralar ,kan şekeri düşmesin diye bi kaç dk emzirip tekrar uyumasını sağlıyorum o kadar :)