Naz055555 meme reddini şu şekilde yaşadık önce gündüzleri memeyi bıraktı sadece geceleri emiyordu sonra geceleri de emmemeye başladı, çok zor bi süreç ama sabırlı olursanız inanırsanız geçiyor ben hiç geçmeyecek sandım emzirmek çok güzel bir duygu gerçekten sagip verdim bu yüzden biberona alıştığından beni bıraktı sagmak meşakkatli bir iş uzun bi direnisten sonra yaklaşık 1 ay filan memeye geri döndü ama hemen değil tabi önce geceler emmeye başladı sonra gündüzleri