Erva2alya ulkerkerimova şırıngayla vernesj kolay oluyo mu peki birde serum normal serummu hangisinden
ulkerkerimova Erva2alya 0.9% izotonik sodyum klorur yazıyodu galiba üstünde . Siz yinde eczanede izotonik su deyin burun temizlemek için anlarlar. Biz kullanmıyoz artık unutmuş ola bilirim tam ismini
Erva2alya Aysekrmz saolasin cnm cok korkmustum bende oyle yapocm galiba serumu enjektorlemi veriyosun
Hunilianne Erva2alya enjektöre iğnesini takip serumun içimden suyu cekiyosun sonra iğnesini çıkarıp bebeğin burnuna damlatıyorsun. Normal poşet serumlar daha ucuz ve daha uzun süre gidiyor enjektörü temiz tut, sık değiştir bi şey olmaz
Aysekrmz Erva2alya aynen canım serumun alt kısmından enjektörü iğnesiyle sokup suyu çekiyorum iğnesini çıkartıp bebeğimin burnuna sıkıyorum
Erva2alya Cimcimeannesi bende catal iğneyle arkasiylr yapiyodum ama olmadi cnm acimiyodu burnu ilerdeki muskuslari alamiyodum
Erva2alya GoGirl evet malesef onsekildeymis ins bizdede olmaz serum alicam eczaneden artij herkez onu tabsiye etti bakalim
Erva2alya Saglikci evet enfekte olunca cocugun vicuduna mikropbbhn girmesine olanak saglamis aoluyoruz ins bisey olmaz
Gulfem07 Aysekrmz 20 tl ye aldığım tuzlu su resmen 40 tl olmuş iyice şaşırdılar içinde 10 tane var ya artık ben çocuğumun burnunu çok hafif su ile islatiyorum açıyorum hicbir fark yok
Aysekrmz Gulfem07 evet ticarete döküyolar ama o ampullerle serum aynı içerikte %0.9 nacl var serum al istersen ekonomik 5 tl falandır
Cimcimeannesi bakcay4 doğduğunda bu yana hergün burnunda sümük oluyor büyük büyük hemde nefes almasını zorlaştırıyor bazen ama ben hep tel tokayla temizledim yani çok şükür bişeu de olmadı