Merhaba 13 aylık bir kızım var yatakta çok hareketli uyuyor bir ucuna koyuyorum bi bakıyorum baska yerde devamlı yer değiştiriyor gece beslenmesi devam ediyor mama hazırlayana kadar kalkıp yanıma geliyor. Gecenler de sabah 5 gibi oda karanlık olmasına rağmen odanın kapısında buldum Kalkmış gidiyordu seste çıkarmadı Allan tan uyanıp fark ettim. Bir de uyuyordu uyanıp ayağa kalkıp hızlı bir şekilde yurumeye basladı düştü ağlamaya başladı gündüz de çok hareketli gecede tekrarlıyor mu acaba bilemedim 🤷🏻♀️ yoksa bi uyur gezerlik var mı? Uyur gezerlik bu kadar erken yaşta ortaya çıkabiliyor mu? Bu durumu yaşayan var mı?