Anneolmak_ Aptamil prosyneo var elimde bir kutu kızlar fiyatı 126 TL 80 liraya satıyorum almak isteyene kendim kargolarım 🥰
Anneolmak_ Arhim Hanımlar ben eczaneden 126ya aldım o yüzden böyle satıyorum ama internetten baktım şimdi gerçekten dediğiniz fiyat. Hiç aklıma gelmemişti internetten almak kredi kartı vs kullanmıyoruz o yüzden heralde.
89Kbr Mehmetim01 ama doğru canım eczaneden 126TL’ye bulabiliyorsun internette falan dediğin rakamlarda da satılıyor. Ben de şansa bir eczanede 64 TL’ye buldum ihtiyacım olduğunda stokluyorum resmen
Mehmetim01 89Kbr internetten almadim canim bilmiyorum ama marketlerde de ayni fiyat 70 80 arasi dediğin gibi eczaneler pahali oluyor mama konusunda
89Kbr Mehmetim01 canım bu mama sadece eczanelerde var marketler satmıyor. sanırım sen normal Aptamil’den bahsediyorsun,bu Aptamil’in son çıkardığı bir mama adı Aptamil Prosyneo..
Mehmetim01 89Kbr yok yok hayir ayni mama tam olark esim erdn aldi bilmiyorum doğum yapinca sutum hemen gelmedi mama aldirdik esim bundan almis 70 veya 80 o ara biseydi 6 ay once hala kutusu duruyor ayni mamadam bahsediyoruz canim