Dün 2.ay aşısını olduk. Biraz nazlıydı ama ateşi olmadı sadece çabuk sıkılıp ağladı.bugün saatlerce çığlık çığlığa ağlıyor.boğazı yandı genede susmuyor.ne yapsam susturamadım emmiyor mama almıyor gezdiriyorum hoplatıyorum ninniler beyaz gürültü hiç biri işe yaramadı.aşıdan mı bilmiyorum normal mi sizde de olmuş muydu.sadece bağırarak ağlıyor saatlerdir.ne yapacağımı sasırdım.