Ozgok35 Merhaba 4gün önce bebeğimin 6.ay aşısını yaptırdık ve 3 gündür ishali ve onunla beraber dirençli pişiği var. Bu normal mi acaba aynı durumu yaşayanlar var mı?
Ozgok35 Minikprenseselo evet 1 ay falan oldu başlayalı ama 3 gün kuralına uygun yedirdim bişey olmadı o pişik günüde ve öncesinde de farklı bişey yedirmemiştim ama 😔