Nilinannesiii geçmiş olsun 😊 doktorunuz ilaç önerirse mutlaka kullanın. Bnm bebeğim de 1.5 aylıkken reflüyü fark ettik reflü yatağı ve ilaç kullandık. Bebeğimi emzirdikden sonra hep yüzü karşıya bakacak şekilde dik tutum, kendime dönük değil yani mideye baskı yapmasın diye. 5 aylık ek gıdaya başlama ve büyümesi ile geçti çok şükür sizinki de geçer inşallah