Merhaba kızlar sizlere birşey danışmak istiyorum benim 5 6 yaşımdan beri kaslarim kirpiklerim saçlarım dökülüyor tabi bunun bı zamani oluyor kışa doğru girerken dökülüyor yaza doğru yeniden çıkmaya başlıyor ama ne yazikki bi iki senedir böylede olmuyor hep dökülüyor ve yerine gelmiyor İstanbul’da neredeyse gitmedigim hastane kalmadi doktorlar saçkıran,mantar,ve sinir strese bağlıyor sizce çözümü yok mu bunun ne yapabilirim bunun için sarimsakta denedim etkili olmadı biraz uzun oldu kusura bakmayın 😊