Erva4339 ya Allah aşkına bu konuda bilgin yok ve oraya ne battığını bilmiyorsun bile. Doktora götürme ihtimalim yok nedir ne kadar saçma bir savunmadır. İnsana gibi yazmam için düzgün bir soru sorulmuş olması gerekir. Çıldırıyorum resmen. Başına gelen varsa bile sana burdan neyi nasıl anlatacak.. Bölge önemli, cisim önemli, derinliği önemli, enfekte durumu önemli, steril tıbbi ekipmana sahipmisin önemli.. Varda var yani nasıl yapılacağını anlatıpda senin orda uygulaman ne kadar mümkün.. mantıklı düşün yaaaa…