Mili bu benim içimde kanayan bir yaram.evladımın eşini nasıl bıraktım orda. Hiç aklıma gelmedi.hastaneler de kozmetik firmalarına satıyormuş diye duydum.kullanılıyormuş sektörde. Ben de saç tırnak mümkün oldukça gömerim.ama hiç bu durum aklıma gelmedi.