Minikkelebegim 2 aylık bebeğim var bir iki haftadır kesik kesik öksürüyor hasta mı oldu diyorum başka bir belirti yok art Arda hapşırıyor ama evim çok sıcak öyle bi yere gidip geldiğimizde yok temel ihtiyaçlar haricinde normal bir durum mu acaba yaşayan var mı??