Burcc Canım anneler merhaba🌸 17 aylık oğluma ayakkabı bulamıyorumm malesef, ayaklarının üstü şiş tombik tombik, üstü geniş ve rahat edebileceği ayakkabı markası, modeli paylaşırmısınız?
rabia22 Burcc canım benim mutlaka ortopedik ayakkabı kullan güzel markalar var bebek ayakkabısı da satan mağazalardan bulabilirsin ve deneyerek al madem öyle giydirirken sıkıntı yaşamayacağın bi model tercih edebilirsin bence 🤗
akillibidikcgty Burcc bizde etli ayak olaraktan ilk 23 numaradan başladık. Ama çır cırtlar tam oturmuyo😂😂
Robinson Burcc merhaba benim oglumda tombik ayakli ilk adim ayakkabisi arastiriyorumda vicco sizin bebise oldumu hangi ayakkabilarda rahat etti ayaklari numarayi nasil ayarladiniz yardimci olurmusunuz lutfen 😊
Laden Burcc sandalet olarak h&m markasınınkiler tam tombik ayaklara göre. Ayakkabı olarakta ben nike alıyordum😊
Burcc rabia22 ilk ayakkabısı değil aslında, daha önce buluyorduk ama şimdi bulamıyoruz. Bütün spor markalarına baktık, viccoya baktık. doktorumuz da ortopedik önermedi, anatomik önerdi. Ortopedik ayakkabılar tedavi edici eğer bir sorun varsa ayağında o durumda kullanılır dedi☺️
limonlukarpuzzz Burcc ortopedik ayakkabilari onermiyorlar bebeklere anatomik ayakkabilari öneriyorlar şekil bozukluğuna ugramasin diye :) bizdede var ayni sorun bekleyeyim sirda 🤦🤭
rabia22 Burcc bizim doktorumuz ayağı düz taban olmaması için ve sağlık için ortopedik ayakkabı tercih edin mutlaka dedi artık doktorunuzu dinleyin sizde o zaman ama bence de düz taban olmaması için tercih edilmeli
Burcc Robinson vicco denedik olmadı bizde, hem tombik hemde taraklı ayakları oğlumun. New balance oluyor sadece, ama bu ara sandalet arayışı içerisindeyim bulamadım😔
Burcc Laden bizede nike yada new balance oluyor. Ama hm sandaletler olmadı canım yaa taraklı ayakları😔
Laden Burcc şu iki bantlı olanlar mı? Diğerleri değil iki cırt cırtı olan sandaletler. Zaten siz ayarlıyorsunuz olmaması mümkün değil sanki. Çünkü benim kızımında ayakları çok tombikti bir tek onlar olmuştu. Bir de mantar tabanlı olduğu için çok güzel yürüyordu😊
Burcc Laden yok şey demek istedim, mantar tabanlar genelde ayak içine otursun diye çukur oluyor. Ama benim oğlumun ayağı içine oturmuyor kenarlardan taşıyor. Bu sefer de kenarları kesiyor ayağını yürürken.
Mevakemaleyna Burcc benim oglaninda oyleydi zayifladi gecti gitti buyudukce geciyor hareketleniyorlar ya