Caglagunes13 Kızlar hepinize iyi akşamlar. 10 gün sonra kızım 5 aylık olacak ve uzun süredir meme reddi yaşıyoruz 3 aylıkken kilosunu az almaya başladığı için mamaya başladık hem anne sütü hem mama olarak gidiyoruz son 3 haftadır fazla meme reddi yaşıyoruz mamaya daha çok düştük bu hafta emzirme danışmanlıgı alayım diyorum etrafımdaki arkadaşlarımda gerek yok internetten ebe ayşeyi ve onun gbi ebeleri araştırıp takip ederek biraz daha üstüne düşerek kendinden alabilirsin bu olayı diyorlar. Emzirme danışmanı ile bugün bilgi için konustum yavaş yavaş mamayı da bırakır falan dedi sizce danışmanlık alayım mı aranızda danışmanlık alıp memnun kalan var mı acaba??
Esmaerol Caglagunes13 Bende ilk doğum yaptigim zamanlar da almıştım çok etkisini gördüm ise yaradığını düşünüyorum tavsiye ederim
Emel1989 Caglagunes13 Ben doğumdan sonra ilk ay emmede ciddî sorun yaşadım.. Doğum yaptığım hastanedeki emzirme uzmanı ile sık sık görüştüm ve çok faydasını gördüm.. internetten izlemedigim video kalmadı ama pek etkisini göremedim yüzyüze görüşmeler çok işe yaradı ve sorunu atlattık çok şükür.. tavsiye ederim..
Caglagunes13 Esmaerol keşke bende erken alsaydım erken başlanınca daha cabuk sonuç alınıyormuş, siz ne kadar fiyat vermiştiniz acaba?
Esmaerol Caglagunes13 açıkçası bir ödeme yapmadım devlet hastanesinde yapmıştım orda ayrı bir emzirme poliklngi vardı drek girdim ödeme yapmadim
Visne Size tavsiyem alacaksanız sadece eğitim verecek değil sonrasında da süreci takip edecek birinden eğitim alın. İzmiremzirmedanismani seda hanımdan yardım istediğimde sorularımı cevapladı üstelik eğitime ihtiyacım olmadığını söyledi. Sırf para için bu işi yapmıyor yani. Bana güven verdi açıkçası. Yeni doğum yaptığımda almıştım eğitim ama ben çok faydasını görmedim o kişiden o yüzden onun ismini vermiyorum. Çok tatlı bir ebeydi ama online olmasından mıdır bilmiyorum hep bildiğim şeyleri dinledim teorikle bitmiyor ki.
TinkyWinky Mamayı ne ile veriyorsun , biberon ile veriyorsan meme reddi yapar .Ucu küt alıştırma bardağı ile vermeni tavsiye ederim .Bir de durumunu Facebook’ta emzirme akademisi sayfası var oraya anlat yardımcı oluyorlar doula Aslı hanım var 👍